nuffnang ads

Sunday, 15 May 2011

winkwinkwink :)

PERKARA YANG AKU RINDU NAK BUAT :
  1. sendawa kuat kuat ! HAHAHA
naseb aku bukan "ratu" , HAHAHA

     2. sembur kat muka orang !!! kesian kat faizah , anis , fadzlina , 
         faiqah .. HAHAHA
     3. ketawa kuat kuat sampai gegar sekolah ! HAHAHA

hahaha , pecah perut den :)))
     
     3. lepak kat DM .. dengan KAMI SUSEN :) 


     4. kacau abang DM ... hehehe . abang wan <3 HAHAHA
     5. bergaduh dengan batch lain %&^&!@#


     6. kacau budak lower .. boy only . HAHAHAHA
     7. BERGOSIP , MENGUTUK DEKAT POKOK BUNGA RAYA :) HAHAHA
     8. ponteng al-mulk . sekarang nih tiap tiap hari aku ponteng . 
        rindu nak baca <3 so , aku nak aktifkan balek amalan baca nihh 
     9. al-makthurat . pun dah lama tak buat :(
    10. tidur dengan mr teddy and tomey !!! wink3 . rindu tahap gaban 
       lorh <3 
    11. AND DUDUK LEPAK SAMA SAMA GENERASI 9 ^_^


sekian saja :) ehh , waittt . ade lagi yang mau ku story ..

mai kenal sama aku :) wink3 <3

1. AKU RATU GELAK . ^_^ . kat SARJANA lah terutamanyeee .. hehe

2. aku sukeee gilee makan udang !!! =)

3. aku taksuke sangat bear sebab aku taktahu nak buat apa dengan bear tuh *_*

4. gelang ! mesti ada kat tangan aku ! winkwinkwink :) hehe

5. COKLAT ! yang nih memang wajib ade ! hehe ~

6. suke warna pink and purple .. lembut aje kan ? tapi aku tak lembut mana pun , hehe ^_^

7. cepat merajuk tapi cepat co0l .. whohahaha . seyez , memang pun =)

8. lebih suke pendamkan perasaan terutama dengan family :) taktahu lah kenapa .

9. cepat rimas .. so , sekali orang tu buat aku rimas , aku akan rimas selama lamanya dengan orang tuh .

10. cepat mengalah ! adohh , kelemahan betul . bila gado dengan mira , aku akan angkat bendera putih . hmm

11. suke jalan jalan cuci mata ^_^ tak beli pun takpe , janji dapat jalan ..

12. kaki novel ^^

13. suke onlineee , and BLOGGING !!! HEHE

14. suke excited terlebih lebih . HAHAHAHA . paling sengal sekali ..

15. kuat tidur ! hahaha . teringat saat trial PMR ... kena pukul belakang dengan USTAZAH NORLIA .. hee , rindu =)

16. kuat makan jugakkk :P

tu je lah kott . mana leyh tahu lebih lebih . kang tak besh lahhh . hehehe 
byebye , salam :)

No comments: