nuffnang ads

Tuesday, 3 May 2011

yoo wazzupppp :)

assalamualaikum ,

hoyyy ! HAHAHA .. tetibe je aku nie . aku tengah cuak nie . yelah , exam khamis nie tapii .... buku tak baca lagi ! apa aku nak jawab ? takkan nak jawab gune airliuk basi kotttt ?? asal nak study je , mesti nak tidur ! ishh , setan nie ! jeles betul dia dengan aku . aishh , sabor jelah .

okay , aku kalau boleh taknak ade story mory yang sedih sedih kat belog aku . biarlah rasa sedih , kecewa dan seangkatan tuh aku pendam je ... tak perlu lah aku menyusahkan orang lain . so , be happy ! toksah dok pikir bende bende merapu eh . capai cita-cita dulu ! hehehehe . masalah , sila blah dari fikiran saya ! harap maklum >.< ... humm , cik farah syazana ! sila baca buku biology ! khamis dah exam .. huahuahua :( cuak cuak ... :P

tadi time kelas akaun . fuhhh , mengantuk gile ! satu apa pun aku tak paham ! ni yang payah nie . adoyyy , who can help me ? kui3 ... aishhh , esok ade english . essay tak siap lagi ... alahaiiii , died lah aku nanti . HAHAHA . malas lah . eshh , bila aku nak rajin nie ?

wehh , hari ini aku banyak makan coklat ... hehehe . gigi tak cabut lagi . tapi makan coklat banyak gile . non-stop ! hahahahaha . teman mama buad pasport , sambil tunggu sambil ngappp cadbury ! HAHAHAHA . teruk teruk ? dah makan nasi , aku pergi beli roti pulak . roti mexico ! yummy yummy :) saya suka sangat !!! kih3 ....

okaylah , time to mandi and solat asar . hehehe . baru 5.35 pm ... relax relax . hehehehe . hah , lupa nak cakap ! SIAPA NAK PUASA KHAMIS NIE , SILA ANGKAT KETIAK ! hehehehe .. jomlah puasa ramai-ramai . aku malas nak topup . so sesiapa yang ada hal mustahak , boleh lah call rumah aku . hehehe . kalau aku topup , buku tak pegang ! duduk mesej orang je .. korban sekejap .. hehehe ...

danish dah bebel macam orang tua ! padahal baru 6 tahun ! geram aku . " kakak , danish yang buka laptop dulu ! " , " kakak ! cepatlah ! " , " kakak " dan asyik asyik kakak kakak !! tension aku ! okaylah , byebye , salam :)


p/s : akutaknakpikirorangtuh !!!!

No comments: