nuffnang ads

Thursday, 9 June 2011

assalamualaikum dan salam sejahtera .

hoyeahhh , gile sekejap . HAHAHA . oppss , kalau ARIFF SHAHIZAT baca nih , mau dikutuknya aku lagi . sabor jelah .

huh , cuti sudah hampir ke penghujungnya . alahai , malasnya nak sekolah . nak kahwin terus boleh tak ? HAHAHAA , getiks betul aku nih . hoho . jangan dilayan taw ! wiiiiiii ~ takpe , semangat baru sudah ada . grr FARAH SYAZANA , belajar elok-elok taw . semua mengharapkan kau . payah jugak jadi harapan keluarga nih . and susah jugak nak kekalkan result yang gempak . huh , mau gile cramp otak aku nih . takpe2 , nak 10A kena banyak berkorban kan kan ? hehee .

hm , aku dah jarang kut update belog nih . rasa dah berhabuk je . hoho . mana taknye ? asyik-asyik keluar berjalan . hehe .. kaki aku ni kuat beno nak berjalan nyeee . tak reti penat gamaknye . habislah suami aku nanti . huhu . sikit-sikit , " abang , jomlah jalan ! " , " abang , saya dengarkan kat situ syok ! " and bla bla ... HAHAHA , mau luyaiii suami aku nanti . asyik kena teman aku berjalan jew . kih3 .

wehh , jom berangan ala-ala mat jenin . HAHAHA . takde keje betul aku nie . selalunye angan-angan mat jenin semuanya tak tercapai . so , apa kata kita tukar ? hehe , sedap hati je . aku teringat angan-angan KAMI KUACI . gile lawak . memang mustahil untuk melakukannya . tapi kalau ada keazaman dan keyakinan yang tinggi , bende itu boleh dicapai . kan ? huhu . alangkah indahnya kalau semua itu berlaku . hmm :) * berangan semula kenangan lama *

25 june . yes , aku dah tahu nak pergi dengan apa . HAHAHA . apa gune ada abang yang kacak , baik hati , tough ! HAHAHAHA . adik yang baik kan aku nih ? hehe , bukan selalu adik buli abang . kih3 ... " wahai abangku yang hensem , smart and tough , tolonglah hantar adik kesayanganmu ini . " atau " wan *nada getiks dan ngada2 * tolong hantar aku . " HAHAAHHA , tak boleh blah betul . kalau dia taknak bawak , huh ! tahu lah apa aku nak buat nanti . HAHA ~ menangis le , apa lagi ? hehee


okey lah , aku dah penat fikir bila masa nak buat homework ? hm , malas gile tahap babun . huh ~ perlu ke homework ? adoyyy . hm , aku rasa something and aku nak buat . tapi aku takut dan masih sayang . hm , macam mana tu yew ? hm , abaikan . huhu . tata , salam :)


p/s : bila kenangan lama bermain di minda , semuanya kelihatan manis walaupun pahit :)

No comments: