nuffnang ads

Monday, 6 June 2011

hai hai hai :)

assalamualaikum ,

hoho , sudah dua hari aku tak update belog . rindu :) heeeee ... siapa yang menanti aku yew ? ade ke pun ? hm :"( hehee . getikss sekejap . nak update tapi asyik berjalan jeee . takde masa nak online . hahaha , alasan ! tapi seriously betul lah . HAHAHAHA .

4 JUNE 2011

hari sabtu , aku keluar dengan AINA . hohoho . seriously happy gile bhaiiii . lama tak jumpa . ada lah dalam 2-3 bulan lebih .. tapi kan pada yang sama , aku banyak menyusahkan abang aku .

" sorry syafiq . heee "

ke hulur hilir dia ikut aku .. jahat betul aku . alah , tapi bukan selalu aku buli dia . hehe , yang tak tahannya .. AKU DIANGGAP MAKWE DIA . hahahaha . hoyy dia tu abang aku lah . HAHAHA . lawak pulak rasenye . bukan selalu dapat berlakon jadi makwe abang aku . naseb dia memang takde makwe ... hoho .. kang tak pasal pasal kena serang. tak sanggup deh ! HAHAHA

okay , sambung cerita pasal aku dengan aina . jejalan kat i-city lepas maghrib sampai 11 lebih . hoho , sebenarnya dah upe tak nak balek . rasa macam sekejap je . hehehe ... abang aku dah tidur kat dalam kereta . bila dia tidur pun aku tak tahu . HAHAHA . main khusyuk sangat lah bhaiiii . habes duit aku main kat situ . rm 15 seorang ! korang faham tak ? bukan sikit tuh . HAHHAA ... jumlah semua sekali , RM30 yang sudah digunakan oleh aku dan aina . hahaha , naeb ade hasil lah jugak . aina dapat bear . gile lawak time tuh .. perghhh , siap bunyikan loceng lagi tuh. memang tak boleh blah lah . sumpah taktahan nak gelak ! HAHAHAHAA

tengah syok jejalan , tibe masok MESEJ and CALL .. hoho , makcik aku dah tanya nak balik bile . hadeiii , lupa pulak mereka yang di sana yang tak boleh masuk ke i-city akibat jam yang teruk . huhu . so , dengan rela hati aku pun pulang .. hehehe , ayat tak boleh blah betul . HAHAHA .. apa-apa pun , aku enjoy gile malam nih . first time aku keluar malam dengan kawan ! bukan senang nak dapat keluar malam . so , aku hargai gile masa yang ada malam nih :)

5 JUNE 2011

time ni pulak , aku pergi kedai SOG milik makcik aku dan suaminya kat klang . HAHAHA , memang aku kutik sikit je baju dia . hahaha . sikit jelah . 2 pasang je . HAHAHA . malu ah nak ambik banyak-banyak . haha , lama jugak duduk kat kedai makcik aku nie . dekat maghrib baru nak balek . tapi deme semua nak pergi i-city ! yelah , semalam deme tak dapat masuk ! kira nak lepaskan geram nak masuk jugaklah nie . hahaha .

satu bende yang aku tak berkenan sangat2 kat i-city ialah SURAU ! gile kecik . nak solat pun kena beratur . ish , tak patut betul . dah tahu tempat tuh jadi tumpuan ramai , tak kisah lah cina lagi ramai ke , india ke .. tapi surau tu bagilah besar sikit . orang ISLAM susah nak tunaikan kewajipannya kat sini . hisyyy , tak patut betul ..

hm , okaylah . sampai sini jelah . aku ada macam-macam bende aku nak buat . hehee ... malam ni abah nan mama balek . hoyeahhhh ! gile tak sabar !!! ceh , ayat keling betul lah aku nih . HAHAHA . hm , tata , salam :)


p/s : rindu adam dan danish :"(

No comments: