nuffnang ads

Wednesday, 22 June 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME ^_^

assalamualaikum ,

SAYA DAH BERUMUR 16 TAHUN ! kih3

nak hadiah nak hadiah ! HAHA

apapun thank you kat sesape yang wishkan .

thanks a lot :)

kerana mendoakan kejayaan aku .

kesihatanku , kemakmuran hidupku , umurku .

thanks yaw :)

to DALILA , thanks a lot .

sayang kau gile gile  ^^

coz buat entri untuk aku :)

and mama , aima , faizah , tinie and dia .

arghhh , terasa diri ini diingati . HOHO .

walaupun ada facebook yang mengingatkan , tapi

TETAP RASA DIHARGAI DAN DIINGATI .

terutama dari MAMA :)

mama doakan aku berfikiran dewasa . HAHA

nampak beno aku ni kebudak-budakan . heee .

okaylah , ini saja untuk entri kali ini . HAHA .

BUSY DEHH .

nak sleep , huahuahuahua ~

tata , salam :)


p/s : makan kek jom !

No comments: