nuffnang ads

Tuesday, 14 June 2011

keputusan exam yang MENGGEMBIRAKAN hati :"(

assalamualaikum ,

tolong tolong ! nak menangis .. adehh , result yang paling teruk sepanjang aku hidup ini . hoho XOXO . namun aku masih bersyukur kerana result chemistry dan biology aku takdelah teruk mana . huhu . tak percaya boleh dapat C dan sememangnya tak percaya akan dapat LULUS . alhamdulillah .

oleh sebab ni exam first aku untuk tahun 2011 , aku rasa okay lah jugak . normal untuk budak baru tahu nak jawab soalan SPM . huhu . *asal ayat aku macam skema sangat yew? . hm , whatever . subjek yang paling aku
bimbang gila gila tahap babun .

pyhsics , add math , english .

and 

chemistry and biology 

yang lain , insyaALLAH boleh topup . mean , hm kena rajin . hoho . aku kena ada semangat baru .. kalau tak , habislah telinga ini . terpaksa mendengar bebelan . huhu . 

" cikgu , saya sedar result saya teruk . i am sorry ! "

aku jealous tengok orang yang dapat A !!! huhu , tapi memang nasib aku lah result aku tak ada A . study last minutes . huh , naseb banyak lulus , huhu . tu kira ALHAMDULILLAH .

jangan give up bila tengok markah ! pesanan teacher . yup , tak semestinya bila kita gagal , kita akan gagal selamanya . andai kita ni seorang yang bodoh tetapi kita rajin berusaha , pasti ALLAH akan tolong kita . so , jom kita berusaha sama-sama untuk meningkatkan result kali ini . huhu .

aku tak sabar nak tunggu last-year exam . aku nak tunjuk sesuatu . aku tak nak orang melihat aku ni sebagai "eh ni budak lemah" , "dialah banyak gagal tuh" dan bla bla . huh , tak sanggop . even cara tu kekadang beri semangat kat kita . korang tahu tak , aku kumpul gred B , C , D , G !!! hehe , A tak ada pun kan kan ? hahaha . FARAH SYAZANA , dun give up . banyak masa lagi . hehe ^_^ E pun tak ada , G ada . hahaa . G tu add math lew . seronok betul ! huhu :"( menangis tak berlagu aku tengok markah ...

okaylah , masa untuk membuat homework and masa untuk berubah kepada yang lebih baik . dan result yang baik , AMIN :) doa-doakan aku , sesungguhnya hanya ALLAH je yang mampu membalas segala budi baik korang . huhu . 

tata , salam :)



p/s : sedang mencari tuisyen yang bagus :)

No comments: