nuffnang ads

Saturday, 25 June 2011

mekdi mekdi :)

assalamualaikum , yuhuuuuu :)

disebabkan aku FRUST sebab mama tak bagi pergi SARJANA . mogok lapar ! hoho . *ops,ngada-ngada!* hm , yelah , siapa tak frust ! betul tak tak ? akhirnya terpaksa aku makan sebab nak amek hati mama . mula-mula aku .....


aku pandang mama sambil menahan air mata merembes keluar ! huh ! MAMA , WHYYY MAMA TAK BAGI SAYA PERGI ? *dah janji nak date nih,huh!ngada-ngada kan kan?* HAHAHA .bila mama said TAK BOLEH , air mata aku .. zzuuuuuuuuupppp ! jatuh !


 okay fine , mama tak bagi takpe . bila sudah ada lesen , AKU NAK PERGI SANA JUGAK . TAK KESAH MAMA BAGI KE TAK ! grrr , dendam ! HAHAHA . kiddin jewp :) okay , sampai sini sesi sedih :"( HAHA , bajet betul aku nih . hehe

okay , disebabkan frust ... aku pun join arnie and dalila lepak mekdi ! huhu , konon release tension . padahal , hmm , besew jewwww . and ni lah picture kami . kuang kuang ! ^_^


hoho , bajet jeeee !
besewwwlah nk hotsss ,,, hitss boleh lah ., kah3


gadis-gadis blogger . hehe .

perut aku dah FULL ! huhu , nak kunyah jugak , tapi malas ! hoho . okaylah , aku nak balek ! eh silap . nak pergi cari barang tukkk orang . ehh silap agy . nak teman jeee . duit takde lagi . byebye , salam <3

p/s : sorry tuk dalila . sebab tak terus terang !

No comments: