nuffnang ads

Sunday, 19 June 2011

study study and sorry

assalamualaikum ,

minggu ini aku dapat tahu kedudukan dalam kelas , and i never care .. hehe . lantak pii lah . aku memang tak study . i admit it . HAHAHA . pelajar cemerlang betul kan kan ? tapi aku still rasa bersyukur sebab masih lulus walaupun ada satu gagal . dan aku juga bersyukur sebab ALLAH memberi aku hidayah dan mama abah selalu memberi semangat dan dorongan dan aku tak sanggup nak memusnahkan harapan mereka . mereka dah bersusah payah menjaga , membesarkan aku , takkan aku tak mampu memberikan mereka gembira kan ? kan ? so , doakan aku selalu .


malangnya mid-year exam 2011 ni aku dapat additional mtahematics FAILED ! SO SAD :"( taknak dapat macam ni dah , aku akan pastikan ! yes ! hehe .

BAHASA MELAYU A+
ENGLISH A+ 
SEJARAH A+
PENDIDIKAN ISLAM A+
MATHEMATICS A+
ADDITIONAL MATHEMATICS A+
PHYSICS A+
CHEMISTRY A+
BIOLOGY A+
PRINSIP AKAUN A+

seronok kan kalau dapat semua A+ . huhu , wehhh , AKU NAK RESULT AKU OKAY MACAM NIHHH !! hehe , nak tapi malas . macam apa je . huhu . hari ini baru aku berkesempatan nak membuat entri baru . sorry , i am busy . hee , aku dah mula ada kesedaran nak belajar . orang baru habis honeymoon . HAHHAA . lama kan aku honeymoon ? tak patut betul . huhu .

opps , baru habis honeymoon ^_^ haha

aku tak online sangat . handphone pun kekadang je pegang , kekadang kalau aku keluar aku tinggal je handphone kat rumah . HAHAHA . malaslah nak pegang dah . taktahu nak buat apa . tapi BELOG ! STILL NAK UPDATE . WAJIB ! walaupun kekadang busy , nak juga buat entri baru , huhu . facebook tak kesah sangat dah . MALAS . 

orang kata aku happy hari ini ? maybe lah . HAHAHA . jumaat ni ( 24 june 2011 ) aku nak pergi SARJANA . whuuuuu , memang happy la . dapat jumpa kawan lama ! and him :) kih3 ... adeh , gatal sudah . hm , tapi paling paling tak sabar jumpa KAMI SUSEN . gile ! sumpah tak sabar ! aku harap apa yang dirancang ini menjadi :) lagi satu faktor aku happy ialah MINGGU NI BIRTHDAY AKU . hahaha . dah makin tua aku nih . orang pun tak sangka aku 16 tahun . susah sangat ke nak percaya ? HAHAHA .

okaylah , tata . ;)

No comments: