nuffnang ads

Sunday, 19 June 2011

weh , aku tak tetap pendirian !


assalamualaikum ,

macam mana nak buat nih ? 
tak tetap pendirian . 
payah lah macam ni . 
aku pernah tulis kat entri aku , 
yang aku nak jadi doktor !!

  
bukan senang kut nak jadi doktor .
kan kan ? 
tapi mama nak aku jadi doktor . 
tapi aku nih malas .
macam mana tuh ? 
adehh , pening pening !
aku minat camera ! 
aku suke tangkap gambar !
tapi aku tak suke gambar aku diambil , HAHA .


cuba bagi tahu aku ?
aku pening fikirkan masa depan aku sendiri .
alahaiiiiii .
susah macam ni kan kan ?
 orang kata , restu dan doa mak ayah penting .
mama abah bagi ke kalau aku nak jadi photographer ?
huh , konfius !


hah , senang cerita ! 
aku jadi dua-dua lah .
satu kerja dan satu lagi hobby .
kan kan ?
HAHAHAHAHA .
penyelesaian yang mudah . kah3 .

okaylah , 
malas nak gado-gado dengan danish !
bising jeeeeeeeeeeee !
huh ! HAHAHA .

tata , salam !

p/s : adehhh , kredit celcom habeh lah pulak . hm , abaikan ! HAHAHA

No comments: