nuffnang ads

Friday, 15 July 2011

hehe , gembira sudaaa :)

assalamualaikum .

huhu , baru berkesempatan mengUPDATE belog . tu pun sebab pujuk mama . heheeee . hah , minggu ini agak terseksa lah jugakkk . sebab kena rotan ! birat tangan lembut nih , tapi tak kesah pun . sebab rotan sebab malas tanda sayang . kan kan ?

exam selaras dah dekat , tapi aku tak start study lagi . hm , taknak pisang berbuah dua kali . insaf sudah :) nak rajin balek , taknak malas-malas . nanti yang rugi diri aku jugak . aku tak mahu hidup susah ! aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ! amin :) syukur alhamdulillah .

" saya rindu seorang insan ! " :(

kay , dapat online sekejap je nihhh . btw , i am happy coz mama kasi pinjam laptop . hoho :D esok maw pergi buad ujian undang-undang ! nak dapat lesen cepat-cepat sikit . boleh pergi SARJANA :) tapi kan takde lesen pun dah berjalan jaoh . hehe ... apa nak jadi lah ? ish ish , hehe ....

doakan kejayaan aku dunia akhirat :) dan aku sentiasa doakan kalian :) muslimin dan muslimat :) chawww dulu yaw . love you :)

tata , wassalam :)


p/s : macam mana nak kawal rindu pada si dia ?

No comments: