nuffnang ads

Sunday, 4 September 2011

selamat hari raya :)

assalamualaikum ,



mood sekarang : RAYA ! haha , tapi kan duit raya semakin berkuranglah .. kenapa ? tak patut betul ! haha . semakin remaja makin kurang . semakin jadi anak dara , semakin lama duduk kat dapur . alahaiiii ... itu pasal duit raya berkurang . haha . alasan semata-mata :P

raya kali ini ? hmm okaylah . rasa kelainan sedikit . hahaha . sampaikan gambar raya pun tak ada . gara-gara melayan tetamu . *anak dara biasalah* jemputlah masuk meminang . tapi jangan lupa bagi banglo sebuah , kereta ferrari , barang kemas ... HAHAHA . kidding aje . tak adalah cekik darah macam tu . opsss , NO NO ! tak mahu tunang lagi .. hahaha . *sumpah merepek*

korang tahu tak ? ambo ingatkan duit raya kawe akan tetap RM31 . rupa-rupanya bertambah ! hoyeaahhhh , dapat time nak balik perak dah . mak aji kasi rm50 , hee mantaplah . terima kasih :D maklong kasi rm10...terima kasih jugak :) so , semua sekali RM91 . then abah kasi duit raya pulakkkk , wahhh bertambah lagi lahhh . hahahaha . pastu2 check duit dalam purse pulakkk .. hehee , ada rm26 .. yeayyy , capailah rm112 jew , hahahha . ANYWAYYYY , I AM VERY HAPPYYYYY :D

raya sambil berkenalan , raya sambil ber-mesej , raya sambil bergayut , raya sampai selesema ! arghhhhh ! betapa seksanya ... sooohhh sehhh sohhh sehhhh hidung nih , alahaiii jarang sekali kena , tetiba dapat pulak . tak apalah , terampun dosa kecil ambo . hehehe . terima kasih kepada-Mu kerana memberikan aku sakit yang mempunyai ubatnya .

rezeki murah raya nie . ada orang kasi duit raya pakai topup , hehehe <3 sukeeeeeeeeee ! hahahaha . terima kasih yang memberi . lebiiuuuuu dehhh . hahaha . ada jugak yang mintak duit raya dari ambo ! haha , macam mana nak bagi ? kawe pun tak kerja lagi . haha mama abah pun support lagi . hahaha betul tak ? nak duit raya jemput datang rumah lah . buat baik dengan mr mohamad sobri & mrs dalina .hahahaha . tapi nak datang kena bagi tahu dulu ,. yelahhh nak ready duit raya dulu . hahahahahahaha

gambar tak ada , harap maklum . hahaha . okaylah , kepala pun dah berpinar-pinar . mata dah berair . hidung dah merah . hingus dahh meleleh , hahahaahahahaha . morniteeee . love uuu :) salam .


p/s : baru habis bermanja ! ohh myy goshh , hahahhaa . baru habis bergayut dengan anak dara pakcik salleh , syabilla dari pukul 2am sampai 3.50am . baru edit belog , and baru tambahkan berat badan :P

No comments: