nuffnang ads

Saturday, 12 November 2011

pengalamanan baru =="

assalamualaikum ,

heyyy what's up ? something new ? hahaha errkk actually i am blank to write a new post ( mcm salah je english aku ) okeyh , watcool watkiut . hehe . hari ini 12 November 2011 , aku menjadi seorang guru
-_____- boleh percaya ka ? apa pasal tarak bolehh ? mestilah boleh punya :D

SUMPAH ! memang memenatkan . mula-mula eh aku teruja lah sebab new experience . sekali dah buat , wahhhh pengsan aku dibuatnya . tak tonang hidup teman . macam-macam kerenah budak-budak yang aku sendiri kalau tak sabar tadi , alahaiii cubit lah jawabnya . hahaha , cubit geram-geram . yelah , siapa suruh comel sangat :D

ada kembar . lagi haru dibuatnya . "MANA MIMIEEE ? MANA AJIMM ? " hahaha soalan yang sering ditanyakan . alih-alih aku terlupa jugak .. muka sama , mana nak sempat ingat dalam beberapa jam nih , hahaha . ada parent nih , wahhhhhhhhh ! bersalin tiga kali je , anak dah lima , hewhew ^_^ seronok macam tuh . tak payah bersalin sampai lima kali hahahaha xD

apalah kau ni farah ? itu makcik tu , kau entah macam manalah kan . hmm memey pung :") takpe , doa-doa . bhahahahhaha :D " cikgu cikgu , nak air ? " gulppp , cikguuuuu tuhh . hahaha . okey , mulai sekarang saya adalah cikgu farah syazana ye . saya memang suke layan bebudak nih , mengajar mereka pun menyeronokkan ==" ayat menipu , hahaha .

aku tak boleh jadi cikgulah . belum sempat jadi , bebudak dah menangis suruh mak ayah ambil . hahaha . tak mahu lah jadi begitu . haru and bankrap ayah aku nanti , hehee .. apa-apapun , semoga tadika milik ayah aku nih akan lebih maju , ramai bebudak , kekal :D

haha , okey . ini saja ceritera aku . lain kali ada cerita hot , aku post lagi . itu pun kalau ada masa :") al-maklumlah orang busy macam aku nih . kena jaga anak suami :P hahahaha *kelentong aje* akhir kalam , pengalaman hari ini sangat menyerenokkan + memenatkan tapi itulah yang membawa keceriaan kepadaku hari ini :D kadang kala kita akan dapat mempelajari sesuatu dari bebudak . percaya tak ? tak percaya , tanya cikgu kalian . mesti dia ada belajar something daripada korang :D

HAVE A NICE DAY - 12 NOVEMBER 2011 <3
tata . assalamualaikum xD

No comments: