nuffnang ads

Wednesday, 7 December 2011

hai korang :D

assalamualaikum ,

lama]kan tak update belog , hihihi busy la sayang :DD kalau tak busy dah lama update . korang tahu masuknya tahun 2012 ni aku rasa berdebar sangat because jadi senior kat sekolah . hikhikhik :* boleh membuli . ish tak adalah . saya budak baikkk :DD hihihihi

SPM ? apakah ini ? sijil pernikahan malaysia ke ? hahaha kalau betul , memang syok . hihihihi NOPE ! kahwin benda yang last yang saya pilih sekarang . ngek ! umur baru nak masuk 17 tahun , ada hati nak kahwin . puihhh :p hahaha

okay , SPM ialah sijil pelajaran malaysia . ohh myyy seram pulak . yelah , form 4 banyak main . bende yang belajar pun taktahu . menyesal rasanye -_______________- can i repeat my form 4 next year ??? hihihihi
2013 baru ambil SPM , boleh tak tak ? hahaha sure mama lempang aku . hahaha

anyway , belum SPM lagi aku dah rencanakan aktiviti selepas SPM , hhihihihi . kemende entah kan ? haha first , kalau dapat PLKN , i'll go :D second , melancong ke bali , indonesia . insyaALLAH kalau duit yang bakal dikumpul mencukupi haha . third , pergi kelas komunikasi bahasa inggeris . haha fourth , pergi kursus kahwin muahahahaha , tipu je . yang ke-4 ni lambat lagi . hahahah :DD

semalam saja cakap kat mama yang saya kalau boleh nak ambil medic dekat india . hihihi then nak tahu apa mama cakap ? carilah tempat lain , india ? ishhh . HAHAHAHAHA , i dunno why i choose india . hihhi takpelah , buat masa sekarang fokus ! fokus ! kemana destinasi saya selepas ini , saya akan turuti aje :D haha


anyway , goodluck untuk pelajar PMR yang tak lama lagi akan mendapat keputusan PMR hihi . relax aje , insyaALLAH okay . banyak-banyak berdoa . kalau tak berjaya , jangan putus asa ! teruskan berusaha ! hihiih macam manlah result adik aku nanti ye ^^ hihihi *akak dia dah takodddd

haaa okayylah , need to log out . btw , pray for me . semoga apa yang telah direncanakan dapat dilakukann :DD

BERJUANGLAH TANPA BERPUTUS ASA , ANDAI SUDAH PUTUS ASA TERUSKAN BERJUANG :DD KEJAYAAN INSYAALLAH MENJADI MILIK KITA :")

assalamualaikum :D

No comments: