nuffnang ads

Wednesday, 28 December 2011

maafkan diri ini :")


assalamualaikum.
title entry,maafkan diri ini sebab aku rasa aku banyak melukakan hati orang and bla bla bla.
tidur tak lena andai kesalahan ini tak dapat kemaafan orang :D

umum kepada semuaa :
i am sorry :")
andai melukakan hati atau menyakitkan hati awak :D

saya hanya manusia biasa.
yang tak lari daripada melakukan kesalahan.
andai rasa diri ini cuma hanya pandai memainkan perasaan orang lain,
saya mintak maaf :")

maaf juga kerana bersikap dingin atau endah tak endah.
tapi tak bermaksud sudah berubah.
cuma diri ini memerlukan ruang untuk menenangkan diri.
sorry again :")

*saya harap saya dapat dimaafkan*
mood : sedih + serabut + tension + jiwa kacau :D
assalamualaikum.


tiada siapa yang sempurna dan kita semua tahu tentang itu
i am sorry again :D 
goodnight

No comments: