nuffnang ads

Monday, 26 December 2011

selamat pagi :D

assalamualaikum ,

haii lama tak update post baru . maaf , i am busy :D haha hari ini dah 26 disember . ohmyy , only left 8 days . haha betul ke english aku nie ? kenapa bila nak speaking je , kita mesti cakap "betul ke english aku ni?" haha betul tak? haha sebab aku tak yakin betul hihi . teruknyeee -,- its okay , ada masa lagi nak mantapkan english ! chaiyok-III <3

kenapa tinggal lagi 8 hari ?
jawapan pertama : aku dengan rela hati menyerahkan telefon bimbit *ouchh skemanye* kepada mama .
jawapan kedua : bertukarlah status junior kepada senior ! #taksukenyee
jawapan ketiga : saat-saat terakhir untuk enjoy :D

orang tanya aku , kenapa nak bagi enfon kat parent ? and aku balas balik , because enfon akan menganggu aku ! HAHAHA . cukuplah form four ni aku banyak main-main . pulak tu biasiswa tak lepas . isk isk isk :"( serikkk maa ! ada enfon , aku boleh online . bila online , aku tak study . bila tak study , aku tak dapat apa yang aku impikan . bila aku tak dapat apa yang aku impikan , aku akan frust . bila aku frust , parent aku susah . bila parent aku susah ..... ahhh sudahlahhh :D hahaha


GOODBYE MY PHONE , FACEBOOK , TWITTER AND YOU , BLOG :"(

huhu , sedih pulak rasanya . takpa , pengorbanan . hihihi SPM punya pasal , apapun sanggup taw ceiwww maaf cinta cintun tidak akan dilayan . memikirkan soal hati lagi payah daripada jawab SPM . so , only focus study . but tak semestinya orang yang tengah hangat bercinta tak boleh berjaya kan , ikot pada diri masing-masing. aku bukanlah seorang yang terdesak memerlukan cinta . hihihi *poyo* aku rasa cemburu apabila tengok couple-ii bagi semangat . hihihi . k , abaikan ! hahaha  GOODLUCK ALL MY FRIENDS !


**********************************************************************

lupakan pasal study sebentar . maiii berjiwang pulak . hihihi


SAYA PERLUKAN AWAK .
SEORANG YANG HALAL BUAT SAYA :D

okay , taktahu nak jiwang apa . alhamdulillah folio chemistry aku dah siap . yeahhaaa :* #saya cium laptop abah# haha sebab bantu siapkan . takde laptop abah , tak siap lahh kerja kiteeww nie . hihihi even dah siap satu , masih ada lagi homework yang tertangguh . alahai rajinlah rajinlah haha .

4 januari 2012 , rabu .
hari masuk sekolah . hahaha form 5 lah aku :P #menyampahnye jadi senior! barang sekolah apa pun tak beli lagi . korang ? mesti dah kan ? almaklumlah korang semangat sekolah , tak macam aku :"( hahaha weh subuh dah . hm tidur dulu ye . selamat malam , eh silap . selamat pagi . hihihii

ASSALAMUALAIKUM :*


#muah sana muah sini . kgile haha :D

No comments: