nuffnang ads

Tuesday, 17 January 2012

medical check-up

assalamualaikum , hai boboy and gegurl ! hehe . amacam ? rindu sama saya tak ? *mesti takda* takpa , I faham . korang rindu orang lain . siapalah saya nie :P haha asal gedik semacam je nie ? HAHA .


kelmarin , I pergi buat medical check up for camping ! ALHAMDULILLAH because ALLAH beri kesihatan yang baik buat saya . huhu ~ Thanks YA RABBI :") dengan berbaju sekolah cukup , pergi buat medical check . first masuk klinik tu , rasa nak balik je . sebab apa ? sebab nurse-nurse kat situ kurang sopan -.- I said kurang sopan , bukan tak sopan yaa . haha and then , barulah I tahu kenapa ramai orang lebih prefer pergi klinik swasta even kena bayar sekalipun . because cara layanan mereka berbeza :") huhu apa-apa hal , I nak pergi swasta je . hehe kalau banyak duitlah . kalau je ! hahaha

nurse tu panggil , "Dik , mari . check berat dan tinggi." oh okay . I semangat pergi timbang sebab sebelum tu I dah timbang , hehe . sekali timbang , OMAIGADDD :"(  berat I naik , tinggi I kurang -______- seriously i hate it ! HAHAHA . takpa , I redha . huhu

then nurse tu suruh isi borang saringan wanita dewasa . korang pernah isikah ? ini kali pertama I isi , hihi . ada satu soalan dalam borang tu , ADAKAH ANDA MEMPUNYAI KEKASIH ? waktu ini I rasa sedih plus jealous :'/ grr kenapa perlu jealous ? biarlah jawapan itu hanya tersemat dihatiku . cittt ayat ! HAHAHA apa patut I jawab nie ? huhu nak tahu jawapan ? haha nanti I bagi tahu .


saya tak pernah ambil darah dan I rasa takuttt sangat , hehe . tapi naseb ada jumpa doctor kacak-kacak . hihi okay , start gatal . hahaha sebabkan you you wahai doctor , I sanggup ambil darah HAHA . macam bengonglaa pulak , hahaha guys , saya perlu tidur kalau tak saya akan mengantuk at school macam  pagi tadi . eh , jawapan lupa nak kasi tahu . my answer is NO ! without kerelaan :'/ huhu kgoodnite , sweet dream . kbai , assalamualaikum :")



p/s : nama you selalu dalam ingatan I :")

No comments: