nuffnang ads

Saturday, 14 January 2012

assalamualaikum korang semua .

saya pernah sayang orang tapi saya tak reti nak menghargai orang . awak , saya ingat tarikh kita bersama . nombor telefon awak , hobi awak , tabiat awak , sikap awak dan tarikh kita putus T.T nasihat buat semua , sebelum buat keputusan , fikirlah berkali-kali . supaya kemudian hari kita takkan rasa menyesal . hoho padan muka saya . buat keputusan terburu-buru . haha

awaklah orang pertama yang paling lama dengan saya . eight month ! and then clash because of me . haha selfish . the best word for me ! egois too :) bila kita hubungan kita dah sebulan , you know ? i am happy because saya berjaya :D hihi baru couple sebulan dah kecoh , ish ish ish .

okay , tak nak cakap pasal awak . fullstop . sometimes kita main pakai kawan je dengan semua . right ? me too :) haha tak kesah la perangai dia macam beruk ke , singa ke , serigala ke atau apa-apa pun , kita tetap berkawan dengan dia walaupun tak rapat .

saya pernah baca satu ayat , jangan berkawan dengan orang yang sering melakukan dosa kerana mungkin kita tidak akan benci melakukan dosa . faham ? haha iman kuat , agama kuat , insyaALLAH semua okay . sebagai teman , memang kita rasa "eeii teruknya dia tuu . kau tahu dia tu bla bla bla " manusia tak lari daripada mengumpat . hehe termasuk saya :P

tapi sebagai sahabat , teman , rakan , rakan ... kita perlulah saling menasihati . betul kan ? haha kadang-kadang aku perlu juga nasihat dari member-member . eeii aku ni , cakap orang pandai . haha . semua manusia tak sempurna kan ? ada kawan yang teruk , try nasihat and suruh berubah slowly . jangan drastic sangat . takut tak ikhlas buat perubahan diri :)

tulisan merepek daripada farah syazana ini U_u . kbai , assalamualaikum .

No comments: