nuffnang ads

Tuesday, 3 January 2012

back to school :"(

assalamualaikum ,

haiyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaa sungguh tak suka! atoto tapi nak buat cemane,kena juga sekolah. alahaii~~ setahun je farah,nanti dah lepas SPM kau jugak rindu nak sekolah balik. azam aku hargai setiap detik tahun 2012 sebab tahun terakhir jadi budak sekolah -_______- tetibe rasa sedih. tak sangka aku dah besor. hahaha

aku form 5,adik aku baru darjah satu. alahaiii jauhnya beza. haha takpe dik,nanti akak boleh kasi PSP :P kalau mampu laaa hahaha. bila terkenangkan semula kenangan-kenangan lama,mesti kita akan menangis even benda tu kenangan gembira. kan? huhu kenapa eh? sebab kita dah tinggalkan zaman tu. kita dah beralih ke zaman baru. zaman baru yang terlalu rumit.

selamat pulang kepada sahabat-sahabat aku yang duduk asrama. hihi aku tahun ni tak pulang asrama. duduk rumah,jadi anak mak. hahaha dua tahun je duduk rumah. merasa laa jugak duduk rumah, hahaha nak beri perbezaan duduk rumah dengan asrama? duduk rumah,takkan tidur kat sekolah. asrama,WAJIB TIDUR! hahaha jangan tanya kenapa.

okay guys,kasut sekolah tak basuh lagi. hehehe teruk kan? esok dah sekolah. kenapa tak pakai kasut baru? sebab tak beli. hahaha kasut teman masih cute lagi. elok lagi. tak baik membazir hehehe. welcome back to school tawwwwwwww :D ahahha have a nice day (:

kbai,assalamualaikum.

No comments: