nuffnang ads

Saturday, 14 January 2012

mengapa ?!?

assalamualaikum .

omaigadd kenapa kita berjumpa lagi ? aiseyy saya tak suka jumpa awak sebab saya malu , segan dan bla bla bla . saya akan ingat kenangan dulu-dulu . dulu saya bebudak lagi , tak tahu apa itu suka , sayang ! dan please lupakan semua kenangan bodoh tuuu . i hate it ! eiii sumpah malu >.<

cerita lama jangan dikenang , kalau jumpa buat-buat tak kenal . kalau pernah jumpa , cakap hanya dalam khalayan . okay good ? hahaha . bila fikir balik , jangan pernah libatkan diri dalam percintaan kalau belum tiba masanya . tapi masalahnya saya sudah pun terlibat :) hm


masa demi masa , saya tahu saya boleh lupakan awak . no man , no problem :) right ? sama jugak bagi lelaki no girl , no problem . haha semoga kalian bahagia dengan orang tersayang , semoga kalian akan dipertemukan dengan seorang gadis yang lebih baik daripada saya . saya tak layak :'/ huhu kbai , assalamualaikum :)

No comments: