nuffnang ads

Saturday, 14 January 2012

rindu :"/

assalamualaikum :)

masa untuk berjiwang :P hihi
okay , aku ingat aku kuat -.- omaiigadd rupanya tak !
shit ! haha i am loser :"/
kalah dengan perasaan sendiri . teruk betul .

awak ,
kalau awak baca ini ,
saya nak awak tahu saya sangat-sangat rindukan awak :(
rindu setiap detik , jam , saat , hari , bulan .
walau sibuk mana sekalipun , 
 saya sentiasa ingat awak .
setiap malam saya baca mesej awak yang lama-lama .
setiap hari saya sayang awak .
setiap hari saya rindu awak .
seriously i need you :)


awak ..........
i miss you .
saya ingat saya boleh hidup tanpa awak . tapi ...
makin terseksa rupanya .
memang saya nak fokus SPM , tapi ...
pada masa yang sama saya ego .
saya tak hargai awak selama ni .
if you be my man again , i promise .
i never let you go again :)

selama ni saya try lupakan awak .
hidup tanpa awak . 
tak mesej awak .
even dah putus .
larikan diri dari awak .
tapi saya baru sedar saya larikan diri sebab saya ego je .
saya takut hati saya cair .
hakikatnya masih tiada siapa pengganti awak .
saya tak dapat terima sesiapa sebab awak .


saya tak pernah jemu dengar lagu ini .
dengar laaa berapa banyak kali ,
saya akan ulang semula .
sebab saya rindu awak.



takpelah ,
saya akan try lupakan awak .
saya akan try tak rindukan awak .
saya akan try bencikan awak .
saya akan cuba .
sebab saya tak layak buat awak .
saya lalai .
dan saya yang tinggalkan awak :)

lastly ,


hm , okay bye :)

credit for him . 
saya masih sayangkan awak :*
saya doakan awak bahagia selalu .

No comments: