nuffnang ads

Saturday, 14 January 2012

saya :)

assalamualaikum .

hihi topik apa laa entri kali nie . macam merepek , tapi biar jelah . haha U_u

yang pertama , saya tak suka kalau ada orang busy busy nak tahu hal peribadi saya . saya tahu mereka semua hanya mahu mengambil berat :) dan thanks . anyway , saya akan buka mulut kalau saya rasa nak bercerita atau berkongsi dengan awok-awok sekalian :D

yang kedua , saya lebih dikenali sebagai seorang gadis yang blur . seriously , HAHAHA . korang tak percaya ? mai face to face dengan saya . hihi especially about perasaan . haih failed tahu -.- HAHA

yang ketiga , saya ada banyak kawan , sahabat , rakan , teman tapi cuma ada seorang insan yang bernama lelaki yang saya sayang :) but semua tinggal kenangan because of me :'/ even tinggal kenangan dengan si dia , saya masih ada sahabat , kawan , teman dan bla bla bla sebagai teman tika duka dan suka .

yang keempat , orang mungkin akan mengatakan saya seorang gadis yang bersosial ? mana ada sosial pun . gadis kampung je nie :) hihi nampak benar tipunya . sejak keluar asrama , saya jadi agak bersosial tapi saya masih memegang prinsip saya . alhamdulillah , ALLAH lindungi saya :D

yang kelima , orang yang tak kenal saya akan cakap saya ANAK SULUNG ! omaigadd saya ada dua orang abang tahu ! haha matured sangat ke muka saya nie ? :P saya rasa macam budak-budak je lagi . hihi

yang keenam , saya sombong dan gedik ? sombong ? itu tidak sama sekali . haha cuma saya pemalu je . bila korang dah tegur , saya akan jadi peramah lebih dari korang , haha . gedik ? i don't know . ikut suka korang untuk menilai diri ini :) yang pasti saya tahu siapa diri saya .

yang ketujuh , saya kuat tidur dan makan .sebabkan ini , berat saya naik . wuuuuuu jarang sekali berat turun . haha berat saya = 49 kg dengan ketinggian 149cm aje . hahaha agak-agak korang comel tak ? :P haha

yang kelapan , birthday saya 22 june 1995 . okay , sila sediakan hadiah dan poskan ke alamat rumah saya . hihihi

yang kesembilan , saya single -.- takde function mengaku single because hati saya dengan dia T.T please give me back . i not perfects for you :) haha

okay , sampai sini ajelah saya merepek . esok nak buat medical check-up . tolong doakan saya tekanan darah saya normal . saya risau tekanan darah saya rendah . because saya pernah kena :'/ lepas SPM , saya janji akan tumpukan pada dunia blogging :D hihi i love it :* muah sana muah sini . haha kbai , assalamualaikum :)

No comments: