nuffnang ads

Wednesday, 18 January 2012

thanks :")

assalamualaikum , hai :)

I just want to say thank you . untuk siapa ? semua kawan , sahabat , teman yang sudi mengingati hamba yang leka . thanks a lot :) betapa sukarnya untuk mencari teman , sahabat dan rakan sebaik ini kan ? so , hargai mereka .

sahabat kawan rakan .
meskipun kita berjauhan . 
aku sering merasakan kalian sentiasa berada di sisiku .
di kala duka dan suka :)
thanks a lot <3
terima kasih because buat saya tersedar .
terima kasih sebab menyayangi saya .
terima kasih sebab masih sudi untuk menegur saya .
terima kasih sesangat :)


saya takkan benarkan kawan sahabat rakan tinggalkan saya kecuali maut yang menjemput .
because i need you , friends :")


saya akan selalu ada dengan korang semua :") 
huhuhuhuu .
i love all my friends :*
#cium pipi kiri kanan# hahaha
kbai , assalamualaikum .


p/s : merentas desaaaaaaaa ! time untuk snap-ing ! hehehe . 

No comments: