nuffnang ads

Saturday, 18 February 2012

For the first time :)

Assalamualaikum ,

Hai hai gadis dan cowok sekalian :D ngeeee.Untuk buat kali pertama,gua buat something yang gua sendiri tak pernah buat.Maybe bagi korang eleh itu pun nak kecoh kan.But do i care?Hahahaha gua buat dengan penuh kasih sayang tahuuuu.Hihihi jangan cakap gua buang tabiat,gua memang buat sebab seseorang.

Ikutkan gua nak buat kek.Opps terbongkar rahsia pulak.Hihi tapi ditangguhkan sebab hm...Diorang balik.Apa laa nasib diriku ini~~~Haha poyoz laa pulak gua nie.So gua cuma buat kat seorang je.Seseorang yang agak special.auhwajbdcuqgsajbabwqgwhjbqgws Hahahahahaha.Apa dia?Biarlah rahsia.Tunggu aja benda ni sampai kat dia.Hohoho..

Gua happy sangat :) eeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii okay,tutup cerita.Sekarang gua nak pergi buat homework sebab harini gua dah merayap lama sampaikan homework tak sentuh :'/ kbai,assalamualaikum :)

2 comments:

seetynoeyeda said...

aku tgok ape yang ko bg at dy t :))

farah syazana said...

adoiiiiiiiii terbongkar rahsia alam HAHAHHAHAHA