nuffnang ads

Monday, 13 February 2012

I am happy girl :)

assalamualaikum ,

hai hai korang yang comel :) rindu sama gua tak?hihi,okay gua perasan.Thanks sedarkan.Hahaha tetibe je nak emo.ishishishish --' okay,gua memang ceria.Tapi sometimes gua pun ada masalah perasaan.Normal la manusia,korang mesti ada jugak kan kan?Okay,relaks sudah kan :) Jangan fikir gua ni over-sosial,boleh?Gua masih yang sama.Yang ayu,sopan,lemah-lembut...HAHAHAHAHAHA *ayat mintak penampo korang*

Even sometimes gua ni nampak je kasar.Tapi sebenarnya dalam hati gua ni ada taman.Ada sifat kewanitaan taw.Korang mana tahu?Gua je boleh rasa.Haha gua ni tibai je semua.Bila gua rasa gua nak panggil dia sayang,baby,bie or whatever,gua panggil je.Padahal takde apa-apa :) Bak kata gua sendiri,I just be myself.Buat apa gua nak hipokrit bagai kan.Semak otak je kalau gua hipokrit :)

Tapi terpulang kat korang nak cakap apa pasal gua.Yang penting,gua tahu siapa diri gua.Siapa yang memahami gua,mereka takkan susah.Hihi susah apa?Sometimes gua ni gadis pelik yang gua sendiri tak faham.Faham?Orang lain lagilah tak faham.Haha unik kan gua?Haha gua perasan lagi.

Baiklah,gua tak boleh nak taip lama-lama.Sebab nanti gua merapu.Haha btw,gua rindu sama dia.Okay,gua banyak homework.selamat petang buat korang semua :) muah pipi kiri kanan :*

No comments: