nuffnang ads

Monday, 20 February 2012

I am just kidding :)

Assalamualaikum .

Gua tak nak hilang dia lagi.Gua takut hilang dia.Tapi kalau dia nak suka siapa-siapapun gua tak halang.Sebab gua tak boleh halang seseorang itu  untuk sukakan orang lain.Tipulah kalau gua tak rasa apa-apa kalau orang yang gua sayang sukakan orang lain.Hm gua cemburu tapi biarlah.

Perempuan memang gila kan?Bila mood takde,saja je nak cari pasal kan?Hm sabar :) Jangan bermusuh.Tak bagus :) Lupakan hal semalam.Study je.Farah syazana,sila kumpul semangat anda untuk study!kjnwqysabdvwqvtwqnjsna how dare you?!Okay,lupakan ye wahai farah yang comels.

Gua ponteng sekolah sebab satu gua tak larat.Dah tidur baru okay.Kedua,gua sakit hati dan penuh dengan cemburu.Aisehh,pahal la gua nie..Ketiga,homework gua tak siap lagi.Hari ni gua nak siapkan.Keempat,baju sekolah gua tak basuh lagi.HAHAHAHA baguskan gua?Adoi cepat-cepatlah habis sekolah.Penat laaa.

Dahlah,nak buat homework.Kbai,assalamualaikum :D

No comments: