nuffnang ads

Tuesday, 14 February 2012

I'm in moody :'/

Assalamualaikum .

hai.Hm sorrylah.Gua harini takde mood.Just because my teacher.Ye,saya tahu saya pelajar bajet pandai.Thanks bagi kesedaran pada saya.Okay,gua tersentap :'/ Apa boleh buat,gua redha je :) Even gua tahu itu salah gua,tapi bagi gua ayat cikgu gua tu tak patut.Okay,maybe patut.Apa salah gua buka surat khabar SKOR tu?Salah ke?Okay,lepas ni gua tak baca dah.Gua try tak buat dah.Oleh sebab cikgu,gua jadi malas.See?!Lepas kelas cikgu maths tadi,gua dah fedup.Gua bukan ada niat nak ponteng,cuma gua stress.Apa boleh buat,gua butuh ilmu mereka :) Okaylah,gua malas nak cakap pasal cikgu.Biarlah.I try to accept you,dear teacher.

Time siviks tadi syok gila.Tersangat :) Hihi,sekurang-kurangnya stress gua berkurang.Alhamdulillah.Rahsia tarikh lahir :) Something yang buat gua rasa tersangat betul ialah bila gua dah tak suka someone,sampai kesudah gua tak suka.Haaa betul betul betul *versi upin ipin* Haha gua bukan kejam.Gua bukan terus tak suka.Gua akan perhati semua benda.Bak kata cikgu gua,gua ni jenis diam-diam.Tak tunjuk suka :) Yeah,cikgu!Cikgu betul,saya sokong :) Hihi

Boros?Sudah semestinya ini gua.Gua tak boleh kalau ada duit.Mesti ada je benda nak beli.So,sometimes gua tahan je.Sometimes jelah,hihi.Haa gua ada benda nak share.Gua rasa nak duduk asrama.Siapa sokong?Sila angkat ketiak anda :) Gua nak stop semua tuisyen.Gua nak fokus.Gua tahu gua boleh.Orang lain boleh,takkan gua tak boleh kan?Doakan gua yang comels ni taw.

Okay,homework gua dah panggil.Before that,I just wanna to say gua rindu sama dia.Take care,my dearest :) k,assalamualaikum :)

p/s : Gua cuba hidup try tanpa over-stress :)

No comments: