nuffnang ads

Saturday, 11 February 2012

Lepaking with my girls and boys :')

assalamualaikum ,

HAHAHAHA , first time karaoke . okay , first-II kekok plus segan nak nyanyi sebab suara bukanlah sedap pun . seriously tak . hihi tapi dah lama-II tu , HAHAHAHA GUA TIBAI JE . GUA KESAH APA ?! ^_^ bayangkan gua dengan my girls nyanyi lagu AMY SEARCH . OMG ! hilang suara gua nyanyi lagu tu . memang tok cari lagu tinggi-tinggi laaa katanya , hahaha .

k , niat di hati nak poi main bowling kat TLDM , tapi damn ! FULL ~~ *habis minyak gua* itu pasal pergi karaoke . hahaha by the way , hari ini sangat enjoy and lupa masalah . sebabkan gua mengidam nak main bowling , gua pergi tempat lain . hihi *PADAHAL GUA TAK HEBADDD PUNGG* haha . waktu ni la lepak dengan my boys ku :P hahaha . dan finally , AKU KALAH . suka betul aku :'( takpe , harini gua takde rezeki . Dalila , kita lawan lagi ! waktu aku ada duit , heeeeeeeeeee ~

Damn ! SHit ! and bla bla . Seriously rindu . tapi kau ? hm kbai ~~~~~~


p/s : jogging with my girls petang nie :") --> Dalila Sa'adah , Arnie Azmida , Noor Ashikin & Norhajjah Izzati :* to my fiancee , Syasya Nabilah . just for this year . Sabar banyak :') Lepas SPM , kita keluar sampai jemu taw yunk <3

No comments: