nuffnang ads

Saturday, 25 February 2012

Lepaks :)

Assalamualaikummmmmmm,

Haha eksited pulak gua halini.Haih losak telus bahasa melayu gua buat.Tak patut-patut,hahaha.Okay,halini sekolah.Wah gua manyak malas wooo tapi gua latang lugak sebab gua anak mulid yang bagus.Gua tahu tu.Siut perasan betul gua nie kan?Hahahaha

Fuhh nasib baik mama gua tak datang sekolah untuk Program Akur Janji tadi,kalau tak habislah terbongkar rahsia alam gua.Haha eii kalau datang,habis gua kena lanyak tahu.Haha nampak sangat gua takut mama~ Bukan takut,gua cuma takut beliau sedih je.Ceh ayat gua tak boleh blah.*tampar sikittttttt* hahaha

Habis sekolah,terus siap-siap pergi lepaks.Ceh bak kata janji melayu,memang tak boleh sampai ikut time.Haih normal letewwww kan?Hahaha gua wanna to say thank a lots to MUHAMMAD ZULFAHMI sebab treat gua dan yang lain-lain makan.Fuh kenyang perut gua.Hahaha

Gua sedang jealous.Serious jelous.But I acts like I am a tough girl.I know one day I'll meet him :') I just waiting for the day.SPM,please habis cepat.Gua always teman kawan gua dating.Ciewwwwwwww.Tapi gua?Peneman saja.Farah Syazana,be cool jah.No need to think now.Fokus on your study first and after SPM,you do anything that you want sepuas hati kau.Sampai muntah pun takpe.Yeah.

Honeydew..*eh silappp*hikhikhik..Honey,ciewwwwwwww.Ayat gua kalau boleh nak gediks.Seyhh masalah.Hahaha tuke hali lua ah(suka hati gua lah) hahaha perosak bahasa :D Cikgu Fauziah baca ni,habis gua kena bebel.Hahaha Moral of the story,Jangan rosakkan bahasa ibunda.Hahahaha paham?*tetibe jeee*

eiiiii gua panas tengok orang pegang canon or nikon.I just like to say DAMN!Hahaha *Lempang kiri kanannnn* Takpe gua kumpul duit demi mu wahai camera-camera.Gua nak bukan sebab gua nak hot.Gua tak heranlah hot kat dunia.Tak hengennn pung.Hahaha gua nak sebab gua minat.Mama,tolong belikan :'(

Okay,gua nak solat dulu.Ada cerita gua sambung merepek lagi mungkin pada hari yang sama tapi jam yang berbeza.Kita tunggu selepas solat.Hahaha ada gaya tak nak join ON AIR?Hahahaha gualah orang first kena reject dengan paknil.Hahaha kbai assalamualaikum :)

P/s : Dalila , Syasya , Arnie , Izzati & Shikin :D

No comments: