nuffnang ads

Wednesday, 15 February 2012

Upeh sayang :)

Assalamualaikum .

hai watsup?Gua dah okay.Happy sudah.Tapi gua ada something nak share dengan korang.Apa yang cikgu gua cakap gua ambik sebagai cabaran buat gua :) Cikgu,tengok result saya nanti! >.< Okay,pedulikan pasal cikgu gua.Hahaha

Upeh sayang :)Sayang gua kat korang.Hahahaha semangat je gua nie.Okay,gua memang oberrrr.Nak buat macam mana.Terimalah diri gua seadanya ye.Hihihi Upeh ni nama group pengakap gua.Haha mana dapat nama?Korang tanya laa kat assistant gua.Dia yang nak.Gua just ketua yang angguk benda betul dan menggeleng benda salah :) Hahaha

Okay,group upeh dah menang dua kali berturut-turut.Tahu sebab apa?Sebab ada gua yang comels dalam group tu.Hahahaa *ayat mintak kaki* Bak kata cikgu,gua tak banyak cakap kalau takde orang yang nak provok gua :) Ternyata terbuktilah bahawa gua yang comels nie pendiam. Hahaha.Perasan lagi,adoii.Mohon sabar dengan karenah gua ye.Gua memang sudah begini sejak azali :)

Hari ini,gua dapat tahu cerita sedih.Huhu gua sedih.Gua baru cadang nak pergi SARJANA (sekolah lama gua) tapi tadi gua buka facebook and terbaca one post.

" Insyaallah, minggu ini 17-19 Februari 2012 pelajar-pelajar SARJANA akan pulang bercuti ke kampung halaman masing-masing kecuali pelajar Tingkatan 1 Lelaki yang akan mengikuti Kem Remaja Pintar Fasa 2 yang akan diadakan di Rindu Alam Motel, Sitiawan. " - page sarjanian di facebook.


Okay,gua serious sedih.Gua baru nak sambut birthday sahabat tersayang.Dah merancang pelbagai and then terpaksa ditangguhkan.Hm sedihhhhh wuuuuuuuuuu T.T okay,senyap sudah kan? :) Bak kata orang,kita cuma merancang tapi Allah yang menentukan segalanya.Mungkin bukan rezeki gua untuk sambut bersama.Hm

Masa untuk berundur diri dengan kesedihan :"( kbai,assalamualaikum.

No comments: