nuffnang ads

Tuesday, 13 March 2012

Assalamualaikum.

Hai.

Hati yang hiba.Maybe.Entah..Abaikan.Tak penting pun kan?Banyak lagi yang gua perlu pikir dari hal orang.Banyak lagi gua nak fokus.Banyak sangat.So gua akan pastikan gua tak buang masa.Ahh problem by problem.Ya Allah..Bantulah hambamu ini :D

Hari tu gua ada baca..Kalau nak berjaya,kawanlah dengan orang positif :) Oh sweet.Tipulah kalau gua kata takde.Mestilah ada,cuma diri gua je bajet tak masuk.Hm okay,ada kesedaran disitu.Okay,gua bukan sempurna pun.Baik pun tak.Mulut jahat.Hati jahat.Oh sungguh jahatlah diri gua ni kan?Tapi gua nak cakap kalau lu tak buat,lu tak perlu gelabah macam beruks cari kutu.Kalau lu sakit hati,that's mean lu buat.Berani kerana benar.Takut kerana salah :) Ingat tu bro~

Gua tak heran.Gua tak kesah.Gua malas nak layan.Gua tak kesah hilang lu.Gua tak kisah langsung.Oh macam kejam pulak.Hm lu patut bersyukur sebab gua bagi lu peluang.Gua bukan bagi satu..Bukan dua...Bukan tiga..Tapi lu sendiri yang musnahkan.Haih sometimes I feel regrets because give you another chance..

Okay..Kita buat haluan kita sendiri.Lu nak perli gua bagai,dipersilakan.Gua tak halang.Because gua akan stop!Gua tak mahu ganggu aktiviti lu..Lu punya hal,lu buatlah.Hal gua,gua punya :) Lu bahagia macam tu..Gua say baguslah.Gua tak heran.Gua tak benci lu,tapi gua tak percaya lu lagi :)

Kbai,assalamualaikum :)

No comments: