nuffnang ads

Friday, 2 March 2012

Be yourself girl. Love yourself first :)

Assalamualaikum,

Salam Jumaat.Salam penghulu segala hari :) Firstly,takziah buat rakanku yang baru kehilangan bonda tersayangnya.Semoga arwah bondanya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman.Al-fatihah buat bonda kepada Nazrul Syafiq.


Hari ini orang lain punya ajal,hari kita?Sendiri taktahu kan?So mohle kita berubah ke arah kebaikan.Gua mengajak kalian dan diri gua sekali.Gua tak lepas dari buat kesalahan.Setiap orang tak lepas :) Sekarang I just wanna say..I am thankful because adanya kawan-kawan yang menyayangi gua.Adanya keluarga yang menyokong gua.Adanya dia memberi semangat kat gua.Adanya DIA yang mencipta gua untuk hidup di alam ni.Seriously gua bersyukur.Gua tak tahulah apa akan jadi tanpa mereka-mereka ini especially ALLAH :)

Thanks ya.Menyayangi diri ini.Tapi kenapa gua yang tak sayangkan diri gua sendiri?Kenapa gua penatkan badan gua?Kenapa gua serabutkan otak gua dengan benda yang merapu?Kenapa gua menyalahgunakan pemberian DIA?Kenapa?Haih gua sendiri tak tahu kenapa dengan gua.Kekadang cinta,cinta jugak.Tapi tak semua benda yang boleh dikongsikan bersama kan?Haha gua takde secret pun.Gua malas nak ada secret.Nanti serabut fikir.

Arghh tadi gua ter-TENGOK video sarjana.Weh sumpah gua sedih.Gua rindu do.Gua rindu tempat gua nakal.Gua rindu tempat gua belajar.Gua rindu teman-teman tersayang gua.Serioulsy gua rindu do.Weh kalau gua datang,sambut gua macam VIP taw!Hahahahaha *lempang kiri kanan* Over gila kalau macam tuuu.Tak kawan,gua tak kisah korang nak layan gua cemana,janji gua nampak muka korang.Berubah ke tak?Huhu weh sedihle T.T Menitis air mata gua~~~

Dahlah,mood bertukar sedih T.T kbai,assalamualaikum :'(




p/s: Doakan gua untuk esok ke Sarjana dengan selamat :D

No comments: