nuffnang ads

Friday, 9 March 2012

Ehe syukur :)

Assalamualaikummmmm....

Haha gua just nak syukur jeee.Sebab result okay even gua ada tiru sikit-sikit...*Eh mana ada gua tiru..Gua cuma bincang...Hehe bak kata Jivin laaa nie..Hahaha mesti korang fikir aku bincang semua kan?Haih nampak benor teruknye gua kalau macam tu...Physics..Chemistry...Biology...Paling bincang sekaliiii :) Haha teruk gila.Hm okay..Satgi aku drop tiga subjek nie...:P Haha

Yang lain...Sekadar untuk mengingatkan memori gua yang hilang je :P Hahahahahha gila bajet..Anyways..Gua dah janji gua takkan buat macam ni lagi.Ini last exam gua buat macam ni.Gua taknak jadi orang munafik :) Hihi Pray for me,allsss..

Dimana ada kemahuan,di situ ada jalan..Gua tahu dengan adanya usaha,semangat,cita-cita,azam...Gua boleh dapat kejayaan..AMIN!Semoga korang memperoleh kejayaan bersama!Heeeee...Okay...Nak rehat..Satgi ada kelas...Kbai assalamualaikum :)

No comments: