nuffnang ads

Wednesday, 7 March 2012

Exam week --'

Assalamualaikum :)

Dah lama tak update entri baru.Haih lama ke pun?Hahaha okay abaikan.Minggu ini buat gua stress.Ha ha ha ha,takde sangat pun.Macam minggu sebelum-sebelum ini jugak..Hihi never change...Exam je pun..Hidup harus berjalan seperti biasa je kan?Hahaha alamatnya tak meningkat lerr keputusan gua tahun ni..Hahaha

Member gua semua cakap exam kali nii lah yang paling teruks(!)Ohmaiigadd..Haha biasalah..Mesti ada salah satu exam yang paling buat kita rasa teruk sekali?So be calm and get ready to happy with your result.Haha macam tak biasa je kan..Hihi exam kali ni gua rasa better lagi dari last year.Pergh last year...Kesalan demi kesalan kot..Tahu teruk gila...Bak kata orang,kalau boleh result yang kita dapat biarlah hasil usaha kita.Haha sekarang korang paham tak?Gua taktahu apa gua belajar time form 4.Bila tak tahu,meniru adalah kewajipan.Hahahaha mengong(!)Sekarang dah kurang sikittttt :) Perubahan kearah positif kan kan?Haha

Okay,esok last exam.Additional mathematics and biology...Insya-Allah gua buat yang palingggggggggggg terbaik!HahaGua promise dengan diri gua..Ni exam last aku bincang...Ni exam yang aku main-main :) After ni,gua nak dapatkan target gua!Yeah,semangat tengah kental.Malas pun takde.Hahaha biar target tinggi seperti tingginya usaha untuk mendapatkannya!Betul kan?Hahaha

Berita hangit : 19 Mac 2012 gua jadi budak asrama SMK AHMAD BOESTAMAM :)


Memo : Mr. Syarafuddin sedih! Ha ha ha ha ha

Okay,need more rest :) Kbai,assalamualaikum :*

No comments: