nuffnang ads

Saturday, 17 March 2012

Gua pilih kanan.Dia pilih kiri.

Assalamualaikum !

Haha topik gua ini pasal sahabat baik gua...Selalunya bila bestfriend mesti nak kena benda sama,baru sehati sejiwa..Kan?Haha tapi bezanya gua dengan Syasya Nabilah ni..Haih kalau boleh semua benda nak lain dari gua..


She with me :)


Kelate soghe..Kedah sorang :D

Haha seriously..Benda yang gua suka dia tak suka..Benda dia suka gua pulak yang tak suke.Haih tu payah kalau nak kongsi air or makanan dengan dia....Dia gilakan air HONEYDEWWWW..EIII ya Allah...Tak sedap air tu...Tapi dia suka..Hoho nak buat macam mana..Kekasih hati pengarang jantung gua nieee...Hahahaha she like taugeh...But I hate taugeh..Oh semard kan kami? :P hahaha

Gua nak cakap...Even lain pendapat,lain citarasa,lain perangai,lain hobby...Lain segalannya,dia tetap kawan plus sahabat dunia akhirat gua...Gua sayang dia...Sangat sangat :) Kalau dah banyak perbezaan.tipulah kalau tak terasa or terkecil hati..Itu normal lorh..Baru nama persahabatan!Kan kan?Hehe

Syasya Nabilah,
Gua akan selalu dan selamanya sayangkan kau.
Gua akan selalu berada di sisi kau.
Gua tak nak kau rasa tersisih even gua duduk asrama nanti :)
Gua sayang kau !
Oh my husband/isteri...Hihi
Thanks take care..Thanks membebel kat gua...
Thanks sebab happykan diri kau :) 
Gua tak suka tengok kau sedih.
Memang dari cara gua,..Nampak macam gua tak kesah...
Tp actually I realy really care of you sygs!
Cuma sedar tak sedar je :D hihi
Thanks sahabat untuk semuanya :)

That's all :) Kboiiii,assalamualaikum :D

No comments: