nuffnang ads

Thursday, 8 March 2012

Kesal.

Assalamualaikum......

Selamat hari wanita sedunia!!!!!Ermm...Macam bengong je...Setiap hari hormat wanita...Ada pulak special day :) No need laaa..Hahaha ini cuma pemikiran gua saja.Nak sambut tak salah,cuma gua pelik :) Hihihihi and now..I just wanna say gua kesal...Kesal bangat :) Yeah maybe gua harus tanya sama itu orang but when I saw her depan mata sendiri..I feel...Hey babe...Boleh jaga diri sendiri tak haaa??!

Anda dengan siapa?Perlu ke buat macam tu?Hm apa-apa jelah.Gua cuma nak cakap gua sedih sebab gua gaduh dengan mama just because of you yang tak reti-reti nak berubah...Tak reti-reti menghargai peluang yang diberikan.Kalau anda sedar...Anda dapat banyak peluang but anda sia-siakan :)

Kawal nafsu..Kawal hati..:D Jangan nak mainkan perasaan orang lain...Bahaya...Nanti anda jugak yang merana..Gua serik beri peluang dekat anda..Rasa macam buang masa..Haihh perasaan seorang ibu sentiasa betul :) Patutlah mama gua tak suka sama anda dan gua still defend anda..Tapi sekarang tak lagi..Gua takkan defend anda lagi..Anda buat,anda tanggung..Nama anda pun gua takkan sebut depan mama gua :) Gua tak mahu gaduh lagi dengan mama sebab orang macam anda.No need to cry just because of you...

Sekian untuk malam jumaat :) Goodnight allsssss :*



p/s: Esok Mr. Syarafuddin balik rumah :') heeeeeeeeeeeeeeeeeee...

No comments: