nuffnang ads

Saturday, 17 March 2012

Sabarrrrrrrrrrrrrrrrr :')

Assalamualaikum...

Hey dude...Please stop perli memerli..Kutuk mengutuk...Benci membenci...Sebab gua tak nak..Gua nak hidup gua ni kosong...Takde musuh..Hidup senang...Orang senang...Payah ke oh my little dude???...Bukan payah pun..Okay..Kalau betul it's my fault pun...Sekurang-kurangnya gua stop talking about you guys...Understood?

Dude..This year kita sama-sama exam...SPM dude..Jangan memain..Bak kata orang..Nak berjaya jangan setakat usaha je..Jangan setakat doa dan bertawakal..Tapi biarlah hubungan sesama manusia juga dijaga...Gua tak kata gua perfects..Oh memang tak lah.Gua pun sama juga...Ada kelemahan...Gua try accept kelemahan korang..Teruk mana sekalipun gua try accept and gives chance to change...To be a more better person..Gua tak kejam..Gua bagi sekali,...Gua bagi lagi...Anda buat lagi,gua bagi lagi...Kira untunglah tu kan?


Selagi gua boleh sabar,gua sabar.Selagi gua diam,selagi tu anda boleh berbahagia dengan dunia anda.Selagi gua tak buat apa-apa,selagi tu anda bebas...Haha please..Jangan runsingkan kepala gua dengan masalah remeh temeh dah.Mungkin betullah..Banyak cakap lebih pun binasa juga.SO I AM REALLY REALLY SORRY ~ Fair right? Tak paham lagi taktahu nak cakap apa.....

Kboiiii..Need more rest...Mr. S dah suruh tidur~~~Assalamualaikum :D

1 comment:

Cik Bear said...

btol2,, kite kna jdik org yg sbar,, bkn snang nak jge hati org nh..