nuffnang ads

Sunday, 18 March 2012

Saya budak hostel :)

Assalamualaikum..................................... :)

Haha apo khabor yob?Sihat ke?Haha kalau sihat,baguslah.Kalau tak,rehat-rehatlah :) Makan ubat sekali ye :D Hahaha mulai esok gua jadi budak hostel...Seeeeeeeeee?Nampak sangat gua bukan anak mama abah :) Hehehe please jangan salah anggap.Gua boleh duduk kat mana-mana :) Insya-Allah..Haih takut pulak nak duduk asrama.Haih farah gedik...WUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!Hahaha

Duduk asrama kena banyak bersabar :) Tahu kenapa?Haha sebab gua kena pendam rindu selama dua minggu :( Takpe farah..Sabar..Dua minggu je kan?Eleh dua minggu tu pejam celik je..Kan?Huhu sedang memujuk hati..Hahaha tiba-tiba rasa nak cancel..Hehe kena lempang le kalau gua buat cenggitu :D

Harap jangan rindukan gua :P Hahaha perasan kan gua ni?Gua tahu.Gua over.Nasihat kepada sesiapa...Kalau ada rasa tak puas hati dengan gua,boleh terus face to face dengan gua.Gua tak kesah :) Jangan libatkan orang lain dalam apa jua masalah anda dengan gua..Understood?Come on lah..Gua tak suka..Nak kutuk gua,kutuk je gua.Jangan libatkan orang sekeliling gua :)

K harap maklum.Kbai.

No comments: