nuffnang ads

Monday, 12 March 2012

Taip suka suki :)

Assalamualaikum...

Selamat malam.Haha nampak benar tak tahu nak menaip apa...Ceittt..Hahaha okay..Bacalah selagi mampu.Kalau tak mampu,anda boleh tinggalkan blog buruks ni :) Sekian terima kasih.Hahaha *tengah mencari idea untuk menaip*

Okay,serious takde idea..Haa tapi gua ada satu story..Maybe kelakar kot..Kot jelah..Haha okay..Taknak dengar sudah..Haahahaha..Semalam gua lepas balik kenduri terus masuk bilik..Kunci bagai..Bila dah kenyang mata pun layu.Tapi pikir muka berminyak,gua nak keluarlah pergi tandas.Gua bukak selak pintu..Then pusing tombol pintu...Pintu gua tak bukak-bukak..Aisehmannn mampus gua -..-

Gua call rumah..Fon mama bagai..Just because I need their help to open my door..Hahaha bodohkan terkurung dalam bilik sendiri?Apa boleh buat?Gua memang ganas..Hahaha gua story kat syasya..Tapi dia tak percaya.Siut member tak percaya.Hahaha sabar jelah...And then dia boleh pulak gelak sakan --' Haih tu tanda dia sayang gua.Cis.Hahaha takpelah,gua redha duduk terkurung dalam bilik dari pukul 3.50 pm sampailah 8.50 pm...Bayangkan.....................

Nasib bilik gua ni serba lengkap :P Hahahahahahhaha bilik korang hebad ke macam bilik gua?Hahaha gua tidur..makan...minum...Hahaha macam dapur dah gua rasa :P Alih-alih gua bosan,gua mesejlah adik angkat tersayang..Sembang-sembang macam biasa..Gua pun cerita gua terkurung..Haa mula-mula dia kelam lah..Wuuuuuuu sayang taw dia kat gua :) Hihi gua pun sayang dia :P Dah gua story sampai habis..Korang tahu apa reaksi dia??

Dia gelakkan gua jugak! *_*

Hahaha sabar itu harus..Kenangan baru~Redhaaaa :') Then gua cerita le kat Mr.S...Ceh mula-mula risau macam adik angkat gua..Dah dengar sampai habis,dia gelakkk!And dia boleh pulak kata padan muka...Haih nasible sayang..Kalau tak,dah hempuk dah..Hihihihihihi Mr.S..Kalau anda baca,saya cuma gurau je :) hehe

Itulah cerita gua.My abah sayang yang bukakan pintu bilik gua.Abang gua gelakkan gua.Mama pulak membebel kat gua :) Oh indah dunia gua :P Hahahhaa kenangan gua..kenangan korang?Mesti lagi indah kan?Haha okaylah.Semoga anda rasa gembira selalu.Kbai assalamualaikum :D

No comments: