nuffnang ads

Sunday, 27 May 2012

Cuti bermula tapi....

Assalamualaikum............

Selamat bercuti semua.Hope korang semua enjoy cuti korang dengan happy and enjoy :) Haha hm ada pergi bercuti ke tempat peranginan yang indah macam pantai.....or merantau sekejap..Tapi lain pulak dengan aku yang bakal menduduki SPM ni..>.< Nama je cuti tapi kelas ada saja :'( Farah,nak berjaya kena rajin...Jangan merungut!Yeahhhh :') Aku boleh! Hihi

Okay,cuti ada 14 hari..Lebih kuranglah kan..Hm tapi cuma ada 4 hari je aku free...Wooww so sweet kan? *-* Apa boleh buat melainkan ikut je jadual kelas tambahan tu kan?Haha bajet gila aku nie...So do I care?Hihi..Okay sementara aku tengah rajin meng-update blog yang agak berhabuk ni...I want to say Selamat Pengantin Baru to my cousin and his wife!Hihi bila pulak aku ye?Oppss tergatal pulak.Haha

Before sampai kat rumah cousin aku tadi,aku dengan mama express shopping..Hihi aku dapat sepasang baju kurung and tudung wane peach :) Heee suka tawww :D Tapi malangnya tak pakai pun time kenduri cousin sebab dah tak sempat tukar T.T Takpe,esok teman pakaiiiiiiiiiiii :) -blinggblinggblingg-

Pakcik aku cakap..."Farah belajar rerajin..Pergi India and buat medic..Ganti kak long..Kak long dah tak boleh jadi doktor perubatan tapi dia boleh jadi doktor PHD je..Nanti pakcik cari duit banyak-banyak and nak tengok farah kat sana.."Ermm terharu..Sebab ada orang paham aku..Kenapa aku pilih india sebagai destinasi aku sendiri?Sebab aku suka...India memang takde apa tapi kalau kita hayati...Indah tawww :') Hihi and now,semangat aku berkobar-kobar...And aku jugak akan pastikan apa yang aku inginkan,aku dapat...Farah,jangan hangat-hangat tahik ayam je tawwwwwwwwwwww! Orayte! hehe

Nilah padah bila dah lama tak update kan?Hihi k aku sakit perut..Kali keberapa aku pergi tandas,aku pun taktahulah..Goodnight.Takecare.Kbye :D


No comments: