nuffnang ads

Saturday, 12 May 2012

Happy Birthday Sahabat :')

Assalamualaikum.

Lama gua tak update new post kan?Haha maklumlah pelajar.Bak kata orang,mana ada belajar yang tak susah dan yang tak sibuk.So that's normal right?Hehe


happy birthday to my sweeeeeeeeeetiest :')

Khas buat kau.
NOR DALILA SA'ADAH BT ABDULLAH SIAM.

Semoga panjang umur dan murah rezeki.
Goodluck SPM and your life.
Semoga kau sentiasa bahagia dengan cik abang awok.
Aku juga doakan semoga korang sampai ke jinjang pelamin.
Doa aku buat kau yang dah 17 tahun ni.
Haha gaya macam kau nak kahwin lepas SPM je kan?
Takpe,Get ready.
Don't forget to jemput-jemput aku nanti.

Namun,sebagai sahabat......
Aku doakan kau juga selamat dunia akhirat.
Semoga kau dilindungi Allah.
Semoga kau menjadi seorang muslimah yang sejati.
Semoga kau sentiasa berusaha menjadi seorang hamba yang baik.


Doakan aku jugak ye :)
HAPPY BIRTHDAY SAYANG :*


Ini saja untuk hari ni.KBai :)


No comments: