nuffnang ads

Saturday, 7 July 2012

abah buat saya sedih :'/

assalamualaikum.

abah : akak nak abah tolong apa lagi? Bagi tahu abah. Kalau rasa nak pergi tuisyen,bagitahu abah. Abah boleh hantar kat al-hikmah.

saya : tolong bagi semangat je!

abah : bagitahu la abah nak apa.



Dalam diam aku menangis dalam hati. Sedih. Sayu rasanya. Mungkin abah tak mahu aku mengikut jejak langkah abang-abangku. Abah,akak tahu akak boleh. Tolong doakan kejayaan akak je. Cukuplah duit yang abah keluarkan selama ni. Tak sanggup rasanya nak habiskan duit abah. Tak sampai hati.

korang,tolong doakan aku. Aku yakin aku boleh. InsyaAllah! Aku janji aku takkan sia siakan masa aku lagi. Fokus SPM! 4 bulan lagi. Sebulan lebih trial SPM :')

3 comments:

safiah amirah said...

jangan sedih sedih. fighting! :')

mahabbah perjuangan said...

jgn bersedih kawan
kite usaha same same key!

farah syazana said...

Thanks korang sbb support :-)