nuffnang ads

Monday, 2 July 2012

Terasa hina :'/

Assalamualaikum.
Lama sudah tak update post kan? alhamdulillah masih dikurniakan nikmat islam dan nikmat kesihatan :) post kali ini aku nak cakap hinanya diriku. kerdilnya diri aku. rendahnya martabat aku sebagai seorang muslimah. hibanya diriku apabila aku masih gagal untuk menjadi muslimah sejati. gagalnya aku untuk menjadi hamba yang melaksanakan amar makruf nahi mungkar. gagalnya aku untuk menjadi anak yang solehah. gagalnya aku untuk menjadi pelajar yang taat akan guru. gagalnya aku menjadi hamba yang dicintai ALLAH! sedihnya hati ini.

sungguh indah mendengar laungan azan maghrib dan isyak tadi. sedihnya mendengar kuliah tadi.tanda gelapnya hati seseorang itu ialah bila dia tidak mengamalkan amar makruf nahi mungkar! Nauzubillah!

No comments: