nuffnang ads

Friday, 7 December 2012

Alaaa :(



Assalamualaikum......hmmm bangun-bangun dapat mesej..."Farah,jom pergi reunion hari selasa ni kat AEON." alaaa kome ni memang saja je kan.... nak balas kredit takda. hahaa malang malang. k apa yang nak share sekarang ialah member sekolah rendah ajak buat reunion dan aku? kemungkinan tak dapat hadir. Aigooo*orang korea mengeluh,heee* mana boleh join! aku balik kampung laaaa. tsk tsk tsk dah la lama tak jumpa dan mungkin tak dapat join. huh sedih rasanya. mama,tak nak balik kampung boleh? heeeee XD tapi tak mungkinlah aku nak duduk rumah sedangkan mama and yang lain balik kampung...kalau kampung aku dekat bagan datoh takpa lah jugak...ni dokk,kelantan kampung aku >.<

huhu malangnya nasib...tapi nasib baikkk laa dengan mulut aku yang comel,jari runcing aku yang mengayat supaya menukar tarikh reunion dipertimbangkan...hehehe rasa jahat pulak...haha biarlah. bukan selalu..nak jumpa balik bukan senangkan? so kita kena pandai :) heeeeeeee btw,doakan aku boleh pergi reunion sekolah rendah aku...lepas ni,semua dah busy...nak siap lesen laa..nak kahwin laa..nak kerja la..macam-macam pulak alasan nak jumpa nanti...heeeeeeee sekali lagi,doakan aku yeeee ^.^ kboi. assalamualaikum :>

p/s: rumah dah kemas. so mama tak perlu bebel kat aku lagiii..heee sambung layan koreaaa XD *terjangkit*


No comments: