nuffnang ads

Monday, 17 December 2012

Berita sedih.

Assalamualaikum. Ini berita sedih untuk saya je. saya je :( tsk tsk tsk. tadi beria-ria cari penimbang kat mall. then bila timbang.......... BERAT SAYAAAAAAAAAAA NAIK !!!!!!!!!!!!!! Huwaaaaaaaaaaa patutlah rasa berat semacam. huh! tak kira, lepas ni kena cari kerja then diet -.-


saya tak mahu obesiti! huhu kena diet nieee. Oyee, kenapa agaknya perempuan ni lemah sangat bila tahu berat badan naik? Jawapannya ialah :

  1. Keyakinan diri untuk melakukan sesuatu yang baru akan merundum.
  2. Takut boyprens tinggal *saya tak termasuk dlm golongan ini*
  3. Malu nak jumpa sanak-saudara terutamanya yang suka bergosip.. contoh macam, "Eh syazana, gemoknya sekarang!" dan waktu ni rasa macam nak hempuk semua orang. hehe
  4. Rasa letih nak buat kerja. hehe
AHAKS. itulah sebab munasabab yang diketahui. yang terselindung itu tak dapatlah nak diberitahu kerana tiada sebarang kajian dilakukan. hehe.


okay, sekian saja berita sedih saya. huhu. Assalamualaikum! *lap hingus lagi*

No comments: