nuffnang ads

Friday, 7 December 2012

Can I say....

Assalamualaikum. tengah sibuk-sibuk cari gambar dan ternampak pulak gambar dia. kawan baik. ya,tersangat baik. dan semuanya kenangan. dan itu sangatlah menyakitkan hati. dia yang selama ni aku sayang berubah. mungkin dia nak menjadi yang baik. Ya,aku tahu bukanlah seorang kawan yang baik. bukan sahabat yang baik untuk dia. It's my fault. Yes. hmm


Kini kau pergi. pergi tinggalkan kenangan.so aku boleh cakap aku kehilangan kawan baik kan. dan itu sangat menyedihkan aku. ceh*jangan nanges* huhu aku kuatlah. bukan kau seorang je boleh berlagak kuat.aku pun sama!

anis fatihah duyamin
nurul fadzlina hussin
siti nur shafiqa abd rahim
nurfaizah
norfaiqah nordin

Dan yang tinggal kenangan...cuma dia.....huhu susah jugak nak berbaik semula walaupun aku tak tahu mana salah aku. taktahu mana salah lima orang kawan aku...dan yang pastinya,aku sentiasa nak dia ada dengan aku sampai bila-bila. tapi dia sendiri menolak. dia pun macam tak gembira jumpa aku. nasib ada anis,fadz ngan faizah...kalau tak,menyesal tak sudah aku pergi melawat diorang. Hm...k abaikan.apa nak buat kalau ada yang dah tak sudi berkawan baik dan bersahabat dengan aku..................
Aku ada kawan yang ramai. aku sayang semua. dan paling aku sayang sekali,geng kami kuaci! huhu tersemat di hati selalu :D dan yang paling banyak bersabar dengan aku syasya nabilah XD

terima kasih sudi berkawan dan menahan sabar dengan aku. hehe almaklum..kalau dunia boleh ada 4 musim,aku ada pelbagai musim dan hanya beberapa orang yang boleh masuk dengan musim aku sendiri. hehe...btw,I proud to be myself XD hahaha lastly, I LOVE YOU ALL SAHABATS. DUNIA AKHIRAT. HOPEFULLY KITA AKAN KE SYURGA TOGETHER.... YAWWSSS xD HEEEEEEEE! Assalamualaikum.

2 comments:

haky husky said...

mana shoutmix nya ? btw thanks lee atas kerinduan kt blog eden ye :P

farah syazana said...

haha tak berkesempatan nak letak balik. hahaha oryte,