nuffnang ads

Tuesday, 25 December 2012

Guys,maybe I "insomnia"

Assalamualaikum! Hai hai. Sejak akhir-akhir ini gua susah sangat nak tidur. Penat toleh sana, toleh situ, tapi hasilnya sangatlah meng-HAMPAkan diri gua sendiri. So ada insan yang baik hati bagi tips nak mengatasi Insomnia nia bila gua update kat twitter yang gua sukar tidur and pening kepala :(


Aghh first2 rasa macam tak nak buka. Sebab sometimes orang main tweet merapu-merapu kan, tapi entah macam mana rasa nak buka pulak. So, I click it. And I found something here!


Okay, bila baca semua maklumat yang ado dalam page itu , I was like.... "It's me okay?" *sighh* kenapalah gua ado semua yang dikatakan. Patutlah tidur susah. Orang lain tidur tenang, tapi gua? Terkial-kial nak pejam mata. Dah sejam pun tak tidur lagi. Rasa nak cabut mata ni simpan dalam bekas contact lens tu. Biar tenang sikit. 

So, now I realized....
Aku penghidap Insomnia. *sighh*

Gua harap malam ni gua tidur dengan lena. In Sha Allah. Amin XD doakan gua yuwws *CIPIKA CIPIKI* kboi assalamualaikum .-.

p/s : Harini mood guna "gua". "CIPIKA CIPIKI" ertinya cium pipi kanan cium pipi kiri. k sekian :)

Mohon like page ini :

No comments: