nuffnang ads

Saturday, 15 December 2012

hi, I'm back!

assalamualaikum.....hiiiii seminggu sudah tak meng-update blog..holiday ke kampung tercinta dengan membawa pulang semua masalah dan kini masalah itu tiada dah ^_^ memang pulang ke kampung ni terapi untuk aku lupakan masalah eh. haha bolehlah nanti. ada masalah,beli tiket balik kelantan. duduk seminggu,mengadap nenek-nenek aku kan. hm boleh boleh.

So,now......
I can let you go..
away from my mind...
but I can't let you go from my heart...
I do love you.
but nothing impossible right?
I know oneday..I can let you go from my heart too....
I believe on myself..
I know I can do without you..
I am just waiting that day :"D

haha! okay,even aku balik kampung pun..aku ada juga masalah.cuma kecil punya hal saja :) rasanya tak perlu nak besarkan perkara kecil yang tak penting dan tak memberi effect kat kita...so,just enjoy my life...so,mulai 12.12.12 hari tu,aku dah tekad...aku takkan ambil tahu pasal dia..aku takkan kacau dia...aku akan teruskan hidup aku..aku takkan menghampakan diri aku lagi..aku akan try lupakan dia..dan aku mula tutup hati untuk terima mana-mana pun lelaki dalam hidup aku. cukup dia selama ni..dan aku malas fikir. hehe eleh,takda lelaki pun boleh hidup..boleh shopping banyak..tak perlu jaga hati orang lain..kan kan?hehe tapi andai suatu hari nanti hati aku akan terbuka,aku harap lelaki itulah yang terakhir...dan sekarang,fokus aku cuma keluarga,kawan,belajar,cita-cita dan impian!

lagu ni sekarang tengah famous. orang yang nyanyi pun cantik. so enjoylah :D


nanti aku akan sambung berblogging..nanti I'll try cerita benda-benda yang menarik kat kampung aku :D so,now nak buat something dekat blog aku comot ni! kboi,assalamualaikum!

No comments: