nuffnang ads

Monday, 3 December 2012

kembali semula.

assalamualaikum.

hai. lama rasanya aku tak update. almaklum busy. so? apa lah aku nak share kan bersama. tapi harini aku terlebih rajin tengok post-post aku yang lama. ahaa. rasa lawak :P dan barulah aku ingat. rupa-rupanya misskecikisya.blogspot.com dah berusia setahun 10 bulan dan cuma hanya ada 101 post saja setakat ni. nampak benor busy nye. hehehe


aku pun dah selamat menjalani peperiksaan yang merimaskan aku. haha doakan untuk keputusan aku pulak ye. haish syerammmmnye. selepas SPM ni,aku dapat rasakan aku cuba menjauhkan diri dengan semua kawanku. kenapa eh? sebabnya macam perangai yang aku sendiri tak mampu nak faham. sengaja aku penuhkan masa aku dengan baca novel. sengaja aku nak kerja dekat shah alam. YEAHH. aku memang sengaja......................

minta maaf sesangat. sebab aku perlukan masa untuk diri aku. untuk dapatkan farah yang ceria. I've lost myself. I am broken. I am sad. I am frustated. hahaha XD susahkan jadi hipokrit seronok. hipokrit gembira. sedangkan makan tak lalu. sedangkan tak mampu nak cakap dengan semua orang termasuk keluarga sendiri. hahaha aku tak pernah mengharapkan orang lain memahami aku,sebab aku sendiri tak memahami diri aku. even dia sahabat baik dan rapat macam mana sekalipun....dia takkan dapat fahamkan aku. hahaha

bila suka memendam perasaan....ini lah akan jadi. sedih sendiri. gembira beramai. kenapa aku tak luahkan eh...even aku luahkan kat member yang rapat,aku tahu perasaan sedih aku tak lepas. aku tak tahu nak ceritakan apa. nothing. macam nothing happened. yang tahu,cuma hati dan Allah :)

hahaha okaylah. I need to go. assalamualaikum XD

No comments: