nuffnang ads

Friday, 28 December 2012

KFC.

Assalamualaikum. Hai hai. Okay, gua pernah cakap gua nak kerja kan. So gua dah cari and dah dapat. Alhamdulillah. Senang saja urusan gua. Just apply KFC and interview. Tiga hari berturut-turut turun tempat yang sama dan agaknya diorang kat situ semua dah jemu tengok muka gua yang comels ni. Ahaks!

Gua ni suka bercakap tapiiiiiiiii bila kena berhadapan dengan orang penting or yang tak kenal ke, gua jadi macam over-shy! Rasa macam mengada pun ada, tapi itulah realitinya. huhu so nasib baik ada cousin yang tolong cakapkan. hehe that's mean gua sebenarnya takde pun kenangan apply kerja bagai ni. hehe

Okay, hari pertama datang apply kerja. Tapi tak terus pergi tanya manager. kitaorang duduk dulu kat meja. bergaduh siapa yang nak cakap --' ahaha nampak tak ketakutan melanda diri! hahahahaha so,kitaorang decided pura-pura beli makanan. habis melabur duit gua... isk isk isk. terpaksa :P isi borang semua bagai dan manager pun cakap "esok datang interview pukul 4 ya."


Dan esoknya kitaorang datang awal gituuuuuuu. haha yelah, tak pernah interview kan. hehe semangatlah sikit.*jakun kau ni syazana* dengan sabarnya, kitaorang tunggu untuk di-interview sampai pukul 4.30...cousin gua dah bebel macam mak nenek dah. haha tapi gua sempoi je. malas :) haha k bila dah interview bagai, gua dah balik telentang! huhu penat! mengalahkan dah bekerja tahu =p

hari ketiga sebenarnya kitaorang tak payah datang pun sebab dah interview kan. tapi dek tak tahu punya pasal, kitaorang datanglah cakap yang kitaorang dah kena interview. And he said, "oyeke? dah cucuk?" gua pandang cousin gua. heeeee belum la. Bro tu pun cakap, lol kalau tak saya boleh bagi baju harini. K nampak tak melepas dapat baju semalam -.- haaha

So,today is Jumaat! Nasib laaa jumaat. bank bukak! hahaha harinilaaa nak selesaikan semuanya! hantar dan tunggu bila nak koje je. hehe orang masuk sekolah, aku masuk kerja. hm berbeda sudah. huhu okay, masa untuk bersiap-siap. Selamat pagi semua. hehe kboi. assalamualaikum :)

No comments: