nuffnang ads

Sunday, 16 December 2012

Magazines.

Assalamualaikum! Okay,disebabkan mempunyai cuti yang panjang, masa yang banyak, maka lebih baiklah saya merapu-meraban kat blog ni. Haha ingatkan lepas SPM syoklah sangat, rupanya banyak benda yang terLUANG dengan perkara yang tak berfaedah iaitu TIDUR. Haha tipulah kan kalau korang tak terlibat sama melainkan korang terpaksa bekerja. Itupun kalau takde syif mesti diluangkan dengan tidur right? hehe *pakar dah nie* Okay,stop cakap benda nonsense. hehe kalau bukan tidur lambat itu, bukan saya. why? sebab saya ni berkawan dengan burung hantu menyebabkan saya banyak berjaga waktu malam dan banyak berdengkur di waktu siang. so setiap kali bangun, breakfast will be my lunch ^_^ jimat kan? *Hakktuihh setiap hari kena bebel do*




So, saya membodek mama saya untuk membeli magazines. Almaklum kerja tak, fulus pun tak masuk. majalah ni banyak memberi info yang menarik dan sesuai untuk orang berdiet seperti saya dan orang yang suka pelbagai fesyen. hehe silalah membelinya di kedai buku yang berhampiran dengan kediaman anda! haha assalamualaikum!

P/s: sedang menangani MALAS untuk membuat senaman -.-

No comments: